Journal History

Για 25 χρόνια το περιοδικό Επιστημονικό Μάρκετινγκ έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του επιχειρείν στην Ελλάδα, γεφυρώνοντας το κενό ανάμεσα στο ακαδημαϊκό και τον πρακτικό τρόπο διοίκησης. Στα εξώφυλλά του φιλοξενήθηκαν στελέχη της αγοράς τα οποία μέσα από τις σελίδες του περιοδικού μοιράστηκαν με τους αναγνώστες δοκιμασμένες στρατηγικές επιτυχίας ανεβάζοντας τον πύχη στο σύγχρονο επιχειρείν και διαμορφώνοντας έτσι έναν τρόπο σκεψης.

Από τον Φεβρουάριο 2010 κι έπειτα, ο τίτλος του αλλάζει σε "Επιστημονικό Marketing Management".