Main Navigation
Main Content
Sidebar
Σύνδεση
Toggle navigation
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
Τρέχον
Αρχεία
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Κεντρική Σελίδα
Αναζήτηση
Αρχική
Αρχεία
Τόμ. 71 (2021)
Δημοσιευμένα:
2022-03-18
Πληροφορίες Περιοδικού
Αίτηση μέλους στην Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος
PDF
Οδηγίες προς τους συγγραφείς
PDF
Άρθρα
Εκπαιδευτικό Δράμα, Επαγγελματική Ανάπτυξη και Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας: μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σχέση
Χριστίνα Ζουρνά, Ιωάννα Παπαβασιλείου
11-30
PDF
Εξ αποστάσεως διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών κατά την πανδημία COVID-19: αποτύπωση του βαθμού ικανοποίησης των μαθητών Α΄ Λυκείου
Κυριάκος Κυριακού, Κωνσταντίνα Στεφανίδου, Αχιλλέας Μανδρίκας, Ιωάννα Σταύρου, Κωνσταντίνος Σκορδούλης
31-49
PDF
Κριτικός γραμματισμός και Συμπερίληψη: ένα ενδεικτικό σχέδιο μουσειοπαιδαγωγικής δράσης
Kωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης, Ασημίνα Ρήγα, Βασιλική Ιωαννίδη
50-65
PDF
Η παιδαγωγική τεκμηρίωση ως τεχνική αξιολόγησης στο αναλυτικό πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου
Θωμάς Κ. Μπαμπάλης, Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης, Ελισάβετ Δ. Λαζαράκου
66-77
PDF
Αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών στην έκθεση μέσω του τεχνολογικού αυτοματισμού
Βασίλειος Μποζιάρης, Χαράλαμπος Κωνσταντίνου, Ιωάννης Κωνσταντίνου
78-106
PDF
Εκπαιδευτικοί μιλούν για τις εμπειρίες τους από την αξιοποίηση των Ψηφιακών Αλληλεπιδραστικών Τεχνολογιών στη διδασκαλία: Το «παγόβουνο» των εξωτερικών και εσωτερικών εμποδίων
Μενέλαος Τζιφόπουλος
107-124
PDF
Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας του μαθήματος της ξένης γλώσσας σε μικτά τμήματα. Μερικά παραδείγματα
Σοφία Π. Τσακαλίδου
125-137
PDF
Η δημιουργική γραφή και η διαπολιτισμική λογοτεχνία σε πρόγραμμα ενίσχυσης δεξιοτήτων κοινωνικής μάθησης στο δημοτικό σχολείο. Αξιολόγηση του προγράμματος υπό την οπτική των δασκάλων
Σοφία Tσάτσου-Νικολούλη
138-157
PDF
Μελέτη του γραμματισμού των 15χρονων μαθητών μέσα από τον τρόπο προσέγγισης και επεξεργασίας των κειμένων του μαθήματος της Γλώσσας στα πλαίσια του προγράμματος PISA
Κερασία Φαφίτη, Κατερίνα Μιχαλοπούλου
158-180
PDF
Η εξ αποστάσεως διδασκαλία στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: Μια διδακτική δυνατότητα ή ένα εκπαιδευτικο-κοινωνικό δίλημμα;
Ιωάννης Φύκαρης
181-195
PDF