Main Navigation
Main Content
Sidebar
Login
Toggle navigation
Επιστημονική Επετηρίς Α.Β.Σ.Θ.
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Home Page
Search
Home
Archives
Vol. 8 No. 3 (1984): Τιμητικός τόμος υπέρ Δημητρίου Γρηγοριάδη
Articles
Νεότερες προσεγγίσεις στη μέτρηση της "διάθεσης" (attitude) του καταναλωτή.
Γιώργος Χ. Ζώτος
PDF (Ελληνικά)
Οι κοινωνικο-ψυχολογικές πλευρές της διεύθυνσης.
Ευάγγελος Π. Καρελλάς
PDF (Ελληνικά)
Ρομαντισμός και ρατσισμός στην ελληνική εθνική ιδεολογία : κοινωνιολογική ανάλυση του ελληνικού εθνικού λόγου.
Χρυσούλα Κωνσταντοπούλου
PDF (Ελληνικά)
Πολυδιάστατη ανάλυση των χαρακτηριστικών των πρωτοετών φοιτητών του 1979 (παλιό σύστημα εισαγωγικών) και του 1980 (πανελλήνιες εξετάσεις) της Α.Β.Σ.Θ.
Γιάννης Παπαδημητρίου
PDF (Ελληνικά)
Ο ρόλος του factoring στη βραχυπρόθεσμη χρηματοδότηση.
Γιάννης Τ. Λαζαρίδης
PDF (Ελληνικά)
Αναπτυσσόμενες χώρες : η ουτοπία της ποσοτικής και το δίλημμα της ποιοτικής αναπτύξεως.
Βάιος Αχ. Λάζος
PDF (Ελληνικά)
Μέθοδοι, στρατηγικές, πολιτική της πολυεθνικής επιχείρησης στα πλαίσια του διεθνούς marketing.
Ευάγγελος Κ. Σπάτας
PDF (Ελληνικά)
Η διαφήμιση και η πολεμική της.
Μάρω Βλαχοπούλου
PDF (Ελληνικά)
Διερεύνηση της μαθηματικής σχέσεως μεταξύ πλήρους και μεταβλητής κοστολόγησης.
Αναστάσιος Σ. Παπαναστασάτος
PDF (Ελληνικά)
Μεθοδολογία περιφερειακών λογαριασμών.
Σταύρος Ξιάρχος
PDF (Ελληνικά)
Συνεταιρισμοί ανατολικού και δυτικού τύπου : μια συγκριτική ανάλυση.
Παναγιώτης Γ. Πάσχος
PDF (Ελληνικά)
Η συμβολή του Παστέρ εις την εκατονταετή ανέλιξιν της ζυθοποιΐας.
Ορέστης Ι. Στεφανόπουλος
PDF (Ελληνικά)
Εισαγωγή στη θεωρία των συστημάτων πληροφοριών marketing (marketing information systems).
Παναγιώτης Πίππας
PDF (Ελληνικά)
Η άμεση κοστολόγηση (direct costing).
Γ. Σακκουλίδης
PDF (Ελληνικά)
Η τιμολόγηση και η τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεων.
Βασίλειος Φ. Φίλιος, Χρήστος Πλιάκος
PDF (Ελληνικά)
Δύο σύγχρονοι απόψεις επί των θεωριών του Marx.
Λάζαρος Θ. Χουμανίδης
PDF (Ελληνικά)