Η Παιδαγωγική Επιθεώρηση είναι το επιστημονικό περιοδικό της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος και εκδίδεται ανελλιπώς από το 1984. Εκδίδεται δύο φορές το χρόνο και δημοσιεύει υψηλού επιπέδου πρωτότυπες ερευνητικές και θεωρητικές εργασίες που εμπίπτουν στο επιστημονικό πεδίο της Παιδαγωγικής και των συναφών επιστημών, με στόχο να προάγει την ανακάλυψη, διάδοση και εφαρμογή της γνώσης. Οι εργασίες αυτές περιλαμβάνουν έρευνα, θεωρητικές αναλύσεις, κριτικές ανασκοπήσεις της βιβλιογραφίας, εφαρμογές και πολιτικές. Επίσης, στο περιοδικό δημοσιεύονται βιβλιοκριτικές. Γίνονται δεκτές εργασίες στην ελληνική ή σε άλλη ευρωπαϊκή γλώσσα.

Το περιοδικό εκδίδει κατά καιρούς θεματικά τεύχη, μετά από σχετική πρόσκληση σε ειδικούς. Κάθε θεματικό τεύχος έχει έναν ή περισσότερους προσκεκλημένους επιμελητές, ειδικούς στο συγκεκριμένο θέμα.

Τόμ. 77 (2024)

Δημοσιευμένα: 2025-02-03

Η αναπηρία ως κοινωνική κατασκευή:

μια δοκιμή υπέρβασης της θετικιστικής προσέγγισης

Αικατερίνη Βασιλού, Νικόλαος Χασάναγας, Αλεξάνδρα Μπεκιάρη

30-44

«Διαδρομές»:

δράση δικτύωσης σχολικών μονά- δων για την ενδυνάμωση σχολικών κοινοτήτων και την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας σε δύσκολες περιόδους

Αικατερίνη Λαμπροπούλου, Θεοδώρα Υφαντή, Παναγιώτης Λιανός, Χρυσή Χατζηχρήστου, Γεώργιος Γεωργουλέας, Βασιλική Νικολοπούλου, Δανάη Αθανασίου

76-99

Το χιούμορ στα κόμικς:

μια απόπειρα ταξινόμησης

Ευαγγελία Μουλά, Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης

127-153

Προβολή όλων των τευχών