Main Navigation
Main Content
Sidebar
Σύνδεση
Toggle navigation
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
Τρέχον
Αρχεία
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Κεντρική Σελίδα
Αναζήτηση
Αρχική
Αρχεία
Τόμ. 22 (1995)
ΚΕΙΜΕΝΟ
Περιεχόμενα 022/1995
PDF
Ανακοινώσεις
PDF
Άρθρα
Παθολογία της διδακτικής των μαθηματικών στην Ελλάδα: η τεχνική του Προκρούστη
7-20
PDF
Τομές στην πορεία της ελληνικής φυσικής αγωγής κατά τον 20ο αιώνα: μεταρρυθμιστικές προσπάθειες
21-42
PDF
Τα σχέδια της επιτροπής του 1824 για την οργάνωση της ελληνικής εκπαίδευσης και ο ανώνυμος "Πίναξ παραστήνων τον διοργανισμόν της κοινής εκπαιδεύσεως κατά τους τρεις βαθμούς της παιδείας": μια ιστορική αποκατάσταση
43-58
PDF
Συγκριτική παιδαγωγική (Σ.Π.)
59-78
PDF
Συγκεντρωτισμός και αποκεντρωτισμός στην εκπαίδευση: μια απόπειρα συγκριτικής προσέγγισης
79-111
PDF
Μορφές τυπικής λογικής σκέψης ανάμεσα σε μαθητές τρίτης λυκείου
115-142
PDF
Άσκηση της μη λεκτικής συμπεριφοράς του εκπαιδευτικού με μικροδιδασκαλία
143-171
PDF
Η κατανόηση εννοιών και φράσεων χρόνου από παιδιά ηλικίας 8-11 ετών
173-213
PDF
Εκπαιδευτικοί και περιβαλλοντική εκπαίδευση
215-232
PDF
Η μαθηματική εκπαίδευση των δασκάλων και το επίπεδο διαδικαστικής γνώσης και εννοιολογικής κατανόησης των κλασμάτων
233-251
PDF
Πρακτική άσκηση: καταγραφή εμπειριών και απόψεων φοιτητών/τριών των τμημάτων των ΠΤΔΕ και ΦΠΨ του ΑΠΘ: δύο μελέτες περίπτωσης (case studies)
255-282
PDF
Δυσνόητο περιεχόμενο στα σχολικά βιβλία ιστορίας: μεθοδολογικές υποδείξεις για τη διδασκαλία και την κατανόησή τους
283-292
PDF