Main Navigation
Main Content
Sidebar
Σύνδεση
Toggle navigation
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
Τρέχον
Αρχεία
Σχετικά
Σχετικά με το περιοδικό
Υποβολές
Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
Επικοινωνία
Κεντρική Σελίδα
Αναζήτηση
Αρχική
Αρχεία
Τόμ. 55 (2013)
Δημοσιευμένα:
2017-03-03
ΚΕΙΜΕΝΟ
Σημείωμα της Συντακτικής Επιτροπής για τις εργασίες που υποβάλλονται στην Παιδαγωγική Επιθεώρηση
Συντακτική Επιτροπή
PDF
Αίτηση μέλους στην Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος
Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος
PDF
Άρθρα
Από την "Πολιτισμική" (CQ) στη "Διαπολιτισμική" (ICI) Νοημοσύνη
Σπύρος Αραβανής
5-16
PDF
Ανθεκτικότητα, ακαδημαϊκή ανθεκτικότητα και η σημασία τους για τη μάθηση. Μια σύντομη βιβλιογραφική επισκόπηση
Σπυρίδων Κάμτσιος, Ευαγγελία Καραγιαννοπούλου
17-34
PDF
Διδασκαλία και Μετασχηματίζουσα Μάθηση στο πανεπιστήμιο
Δημήτρης Κ. Μαυροσκούφης
35-53
PDF
Οι δυσκολίες των μαθητών με διαταραχές λόγου και μάθησης στην κατανόηση και στην παραγωγή αφηγηματικού λόγου. Αξιολόγηση και παρέμβαση στο πλαίσιο της γενικής τάξης
Ανδρομάχη Νάνου
54-70
PDF
Αξιοποιώντας τη "Θεωρία της Δραστηριότητας" στο διδακτικό σχεδιασμό του μαθήματος των Θρησκευτικών
Μαρία Ε. Ράντζου, Κωνσταντίνος Δ. Μαντζανάρης, Ιωάννης Φύκαρης
71-85
PDF
Διδάσκοντας Αρχαία Ελληνικά (από το πρωτότυπο) στο γυμνάσιο: θεωρητικές αρχές και παραδείγματα
Βασίλειος Ι. Τσιότρας
86-102
PDF
Οι αντιλήψεις των μαθητών σχετικά με την έννοια της επιφάνειας
Γεώργιος Αλεξανδρόπουλος, Ευάγγελος Γλάρος, Χρήστος Μαρκόπουλος
105-123
PDF
Η επίδραση της "άδειας αριθμογραμμής" στον νοερό υπολογισμό προσθέσεων και αφαιρέσεων διψήφιων αριθμών σε μαθητές που παρουσιάζουν μαθησιακές αδυναμίες στην αριθμητική
Ιωάννης Καραντζής, Γεώργιος Αγγελόπουλος, Ιωάννα Μπακοπούλου
124-134
PDF
Απόψεις του προσωπικού ενός ΚΕΔΔΥ για τη διάγνωση και υποστήριξη παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Βιργινία Παπατρέχα, Αγλαΐα Σταμπολτζή, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου
135-152
PDF
Η εισαγωγή και διαχείριση της καινοτομίας "Αυτοαξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου" στο ελληνικό σχολείο: πρώτες διαπιστώσεις
Ευγενία Πεδή, Σοφία Αυγητίδου
153-171
PDF